Seminář 12 (Úkoly)

Řešení těchto úkolů prosím neposílejte na email, budou zkontrolovány přímo na cvičení v zápočtovém týdnu!

Úkol č.1

Použijte zdrojové kódy z úkolu č. 2, odstraňte z nich metodu main a případně další související kód a vytvořte z něj knihovnu simple-graphics.jar.

Úkol č.2

Vytvořte ant-skript, který bude umět tuto knihovnu zkompilovat ze zdrojových kódů a vygenerovat soubor .jar

Úkol č.3

Rozšiřte projekt o nové funkce (nejlépe implementované v jiném jménem prostoru, tj. packagei) tak, aby

  • program v paměti evidoval různé geometrické objekty z výše zmíněné knihovny
  • ze standardního vstupu načítal, jestli chce uživatel:
    • vložit nový objekt do paměti (uživatel je vyzván k tomu, aby udal typ objektu, jeho jméno a geometrii)
    • vyhledat nejbližší objekt podle souřadnic (uživatel zadá souřadnice a program vypíše jméno a geometrii objektu)
    • ukončit program

Úkol č.4

Rozšiřte ant-skript tak, aby vygenerovaný soubor .jar šlo spustit s pomocí java -jar simple-graphics.jar.

Úkol č.5

Rozdělte předchozí projekt na dva:

  • samostatnou knihovnu simple-graphics pokrývající funkcionalitu popsanou v úkolu č.1
  • samostatnou aplikaci simple-app pokrývající funkcionalitu popsanou v úkolu č. 3, která ale využívá pouze knihovny simple-graphics.jar


Last update on 10. 12. 2014 17:19
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz