Úkoly č. 3

S využitím knihovny Swing naprogramujte jednoduchou aplikaci, která bude mít následující vlastnosti:

  • Bude evidovat informace o receptech v rozsahu cvičení 1.
  • Hlavní formulář bude obsahovat seznam receptů a menu s volbami pro přidání, editaci, odstranění receptu.
  • Aplikace by měla obsahovat minimálně dva dialogy. Jeden určený pro zobrazení-vkládání/editaci receptu, druhý pro záznam o použité ingredienci.
  • Oddělte uložení hodnot od jejich prezentace.
  • Použijte vhodné komponenty a layout-managery. Konkrétní požadavky na použité komponenty nejsou kladeny.
  • Nepoužívejte nástroje pro tvorbu formulářů z IDE!
Vyřešenou úlohu neposílejte emailem, bude zkontrolována v průběhu následujícího semináře.

Last update on 11. 3. 2015 01:33
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz