Úkoly č. 4

S využitím knihovny Swing naprogramujte komponentu JDial, která:

  • Bude vypadat jako klávesnice a display kalkulačky.
  • Bude mít klávesy 0, 1, 2, ..., 9, CLEAR, ENTER
  • Bude reagovat na kliknutí myší.
  • Bude reagovat na klávesy.
  • Stisknutí klávesy CLEAR/ESCAPE způsobí vymazání zadaného čísla.
  • Stisknutí klávesy ENTER způsobí vyvolání událostí, které lze přidat pomocí addActionListener(ActionListener actionListener). Pozor, mělo by být možné navázat více listenerů!
  • Komponenta bude mít metodu pro zjistění hodnoty na číselníku.
  • Hodnoty není potřeba zobrazovat jako segmentový display.
  • Nepoužívejte existující komponenty.
  • Komponenta by měla adekvátně reagovat na změnu velikosti.
Vyřešenou úlohu neposílejte emailem, bude zkontrolována v průběhu následujícího semináře.

Last update on 18. 3. 2015 11:04
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz