Úkoly č.8

Úkol č.1

Implementujte třídu Point představující bod v rovině určený dvěma souřadnicemi.

V tříde Point implementujte metodu distance vracející vzdálenost od daného bodu.

Úkol č.2

Implentujte třídu Line představující úsečku. Implementujte metody: length a distance. Vzdálenost bodu od úsečky berte v tomto případě jako nejmenší vzdálenost mezi bodem a všemi body ležícími na úsečce.

Úkol č.3

Implementujte třídu Rectangle představující obdelník, který má strany vodorovné s osami X a Y. Třída by měla mít dva konstruktory, jeden vytvářející obdélník pomocí dvou bodů, další vytvářející obdelník na základě bodu, výšky a šířky.

Implementujte metodu area vracející obsah daného obrazce.

Implementujte metodu distance vracející vzdálenost od daného bodu. Vzdálenost bodu od obdélníku berte v tomto případě jako nejmenší vzdálenost mezi bodem a všemi body ležícími na stranách obdelníku.

Úkol č.4

Vytvořte metodu printAreas, která má jako argument pole hodnot typu Rectangle, a která vypíše obsahy jednotlivých obdélníků.


Last update on 15. 11. 2017 14:49
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz