Úkoly č.8
Úkol č.1
Implementujte třídu Point
představující bod v rovině určený dvěma souřadnicemi.
V tříde Point
implementujte metodu distance
vracející vzdálenost od daného bodu.
Úkol č.2
Implentujte třídu Line
představující úsečku. Implementujte metody: length
a distance
. Vzdálenost bodu od úsečky berte v tomto případě jako nejmenší vzdálenost mezi bodem a všemi body ležícími na úsečce.
Úkol č.3
Implementujte třídu Rectangle
představující obdelník, který má strany vodorovné s osami X a Y. Třída by měla mít dva konstruktory, jeden vytvářející obdélník pomocí dvou bodů, další vytvářející obdelník na základě bodu, výšky a šířky.
Implementujte metodu area
vracející obsah daného obrazce.
Implementujte metodu distance
vracející vzdálenost od daného bodu. Vzdálenost bodu od obdélníku berte v tomto případě jako nejmenší vzdálenost mezi bodem a všemi body ležícími na stranách obdelníku.
Úkol č.4
Vytvořte metodu printAreas
, která má jako argument pole hodnot typu Rectangle
, a která vypíše obsahy jednotlivých obdélníků.