Úkoly č. 4

S využitím knihovny Swing naprogramujte jednoduchou aplikaci, která bude mít následující vlastnosti:

  • Bude evidovat účtenky v rozsahu Semináře č. 1.
  • Hlavní formulář bude obsahovat seznam účtenek a menu s volbami pro přidání, editaci, odstranění účtenky.
  • Aplikace bude obsahovat dva dialogy. Jeden určený pro vkládání/editaci účtenek, druhý pro zádání položky na účtence.
  • Oddělte uložení hodnot od jejich prezentace.
  • Použijte vhodné komponenty a layout-managery. Konkrétní požadavky na použité komponenty nejsou kladeny.
  • Aplikaci vytvořte tak, aby odpovídala běžným konvencím grafických aplikací a bylo ji možné použít bez předchozího zaškolení obsluhy.
  • Nepoužívejte nástroje pro tvorbu formulářů z IDE!
Vyřešenou úlohu neposílejte emailem, bude zkontrolována v průběhu následujícího semináře.

Last update on 7. 3. 2018 17:52
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz