Úkoly č. 5

S využitím knihovny Swing naprogramujte komponentu JSwitch, která:

  • Bude reprezentovat dvoustavový přepínač, který vypadá přibližně takto.
  • Bude jí možno nastavit text pro jednotlivé stavy.
  • Bude reagovat na kliknutí myší, tj. kliknutí do příslušné poloviny přepne přepínač do odpovídajícího stavu.
  • Bude reagovat na klávesy, tj. klávesami vlevo a vpravo půjde měnit stav, stisk klávesy ENTER způsobí přepnutí stavu.
  • Každá změna stavu (bez ohledu na to, zda byla vyvolána myší či klávesnicí) způsobí vyvolání událostí, které lze přidat pomocí addActionListener(ActionListener actionListener). Pozor, mělo by být možné navázat více listenerů!
  • Nepoužívejte existující komponenty.
  • Komponenta by měla adekvátně reagovat na změnu velikosti.
  • Komponenta nesmí mít další logiku než tu, která je zmíněna výše.
  • Jak bude výsledná komponenta vypadat (barvy, kulaté/hranaté okraje) není příliš důležité. Rozhodující je korektně implementovat výše popsanou funkcionalitu.
Vyřešenou úlohu neposílejte emailem, bude zkontrolována v průběhu následujícího semináře.

Last update on 13. 3. 2018 13:15
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz