Úkoly č. 5
S využitím knihovny Swing naprogramujte komponentu JSwitch
, která:
- Bude reprezentovat dvoustavový přepínač, který vypadá přibližně takto.
- Bude jí možno nastavit text pro jednotlivé stavy.
- Bude reagovat na kliknutí myší, tj. kliknutí do příslušné poloviny přepne přepínač do odpovídajícího stavu.
- Bude reagovat na klávesy, tj. klávesami vlevo a vpravo půjde měnit stav, stisk klávesy ENTER způsobí přepnutí stavu.
- Každá změna stavu (bez ohledu na to, zda byla vyvolána myší či klávesnicí) způsobí vyvolání událostí, které lze přidat pomocí
addActionListener(ActionListener actionListener)
. Pozor, mělo by být možné navázat více listenerů! - Nepoužívejte existující komponenty.
- Komponenta by měla adekvátně reagovat na změnu velikosti.
- Komponenta nesmí mít další logiku než tu, která je zmíněna výše.
- Jak bude výsledná komponenta vypadat (barvy, kulaté/hranaté okraje) není příliš důležité. Rozhodující je korektně implementovat výše popsanou funkcionalitu.