Úkoly č. 6

S využitím knihovny Swing naprogramujte aplikaci, která bude demonstrovat (libovolný vhodný) třídící algoritmus a to následovně:

  • Tříděné hodnoty budou zobrazeny jako body v rovině, viz.
  • Aplikace bude mít 3 tlačítka: (1) shuffle, (2) pause, (3) resume, které (1) zamíchají hodnoty, (2) pozastaví výpočet, (3) rozběhne pozastavený výpočet.
  • Samotné třídění bude realizovano samostatným vláknem.
  • Aplikace musí adekvátně reagovat na stisk tlačítek i v průběhu výpočtu.

Alternativní zádání

Implentujte klasickou hru "had", viz zde nebo zde s tím, že logika hry bude běžet v samostatném vlákně.

Vyřešenou úlohu neposílejte emailem, bude zkontrolována v průběhu následujícího semináře.

Last update on 20. 3. 2018 14:43
Powered by Schemik.

© Petr Krajča, 2010, 2012
petr.krajca (at) upol.cz