KMI/BAK Bakalářská práce

Obecné podmínky zápočtu

Zápočet dostane student, který získá alespoň 9 bodů.

Body se získávají za:

Body

Aktuální přehled získaných bodů najdete na adrese: 1url.cz/ztwbi.

Podmínky zápočtu předmětu KMI/BAK1

Konzultace:

  1. Specifikace zadání práce.
  2. Vyhodnocení průzkumu existujících aplikací.
  3. Konzultace rozboru zadání.

Úkoly:

  1. Průzkum existujících řešení. Úkolem je prozkoumat existující řešení daného problému. Jednotlivá řešení pak stručně popsat, zhodnotit klady a zápory a vyhodnotit přínosy pro vlastní práci.
  2. Specifikace řešení. Úkolem je podrobně analyzovat návrh řešení práce. V rámci toho je potřeba podrobně rozepsat zadání projektu a pro každý bod zadání navrhnout vhodné řešení. Dále by bylo dobré navrhnout vhodné technologie a zdůvodnit jejich použití. Součástí úkolu je i vytvoření diagramu Případů použití.
  3. Textová část. Úkolem je vytvořit osnovu textové části práce podle šablony KI. Do této osnovy pak doplnit kapitoly týkající se rozboru zadání a průzkumu existujících řešení.

Podmínky zápočtu předmětu KMI/BAK2

Konzultace:

  1. Konzultace výběru technologií.
  2. Konzultace struktury řešení.
  3. Konzultace prvotní verze aplikace.

Úkoly:

  1. Popis použitých technologií. Úkolem je popsat použité technologie. Popis by měl být sice stručný, ale také srozumitelný pro člověka, který danou technologii nezná. Součástí popisu by mělo být i zdůvodnění vhodnosti použití dané technologie při řešení daného problému.
  2. Diagram tříd. Úkolem je vytvořit diagram tříd, který by popisoval strukturu aplikace. Pokud je součástí aplikace i databáze, pak je potřeba vytvořit i relační modelu.
  3. Alfa verze. Úkolem je vytvořit alfa verzi aplikace. Alfa verze by již měla obsahovat klíčové funkce, které však mohou vykazovat chyby. Uživatelské rozhraní v této verzi nemusí být řešeno.

Podmínky zápočtu předmětu KMI/BAK3

Konzultace:

  1. Konzultace.
  2. Konzultace.
  3. Konzultace.

Úkoly:

  1. Programátorská příručka. Úkolem je vytvořit programátorskou příručku. Tato byměla obsahovat popis nejdůležitějších struktur a algoritmů. Dalé by mělo být součastí příručky popis možností modifikace, případně rozšíření aplikace.
  2. Uživateslká příručka. Úkolem je vytvořit uživateslkou příručku k aplikaci. Ta by měla popisovat všechny funkce aplikace tak, aby neznalý uživatel byl schopen aplikaci používat.
  3. Beta verze. Úkolem je vytvořit beta verzi aplikace. Beta verze by již měla obsahovat všechny funkce i s vhodný uživatelským rozhraním. Beta verze by měla být vhodná pro testování aplikace.